Emiiii Kızlar bugün 39+5 im hiç belirti yok doktor cumartesi gününe kadar gelmezse doğumu başlatan bir ilaç varmış onu verecekmiş 3 saate doğum başlıyormuş bu şekilde ilaçla başlatılan oldu mu ilaçla nasıl oluyor