Elifff56 Kızlar ben 38*3 haftalığım hala herhangi bi sancım yok sadece ara ara karın altımda ve sanki rahmimde bıcak ağrısı ağrılar var doktorum yalancı kasılmalar dedi ne zaman sancıları hissederim