cigdemoktav Bugün uygulamayı okurken ishalin doğum başlangıcı olduğunu öğrendim ve sabah ishal oldum bir kez oldu sadece ama yazıyı okuyuncada panik oldum rahim kendini temizliyormuş ve doğuma hazırlıyormuş 🤦♀️Başına gelen var mı ??
Orange-sMom cigdemoktav Doğru ama ishal olduğun gün doğum yapacaksın anlamında değil bu. Son ay başlıyor genelde. Benim 35 hafta gibi başlamıştı. 37 de zorunlu sezaryen oldum ama olmasam daha hiç sancım filan yoktu normal doğum olcak olsa daha en az 1 2 haftam vardı muhtemelen
Zerin1234 cigdemoktav benim bir haftadır hatta iki hafta aravara oluyor sancılarım da var 37+5oldum ama şükür daha bebek duruyor 🤭
cigdemoktav Nurartuk ya demek ki hAzırlık aşamasına girdik hemen olmuyor demek 🙈sizin kaç haftalık ben 36 nın içindeyim
yigitinannesi0820 Son aylarda oluyor zaten benim de 37 haftalıkken basladı 39 oldum halen dogurmadım mıde bulantısıda basladı bunlar normal son ayda
izmirlih35 cigdemoktav onu okuduğumda beri korkuyorum ve ishalim 😔 36.haftadayım acaba geliyor mu korkusu var üzerime
cigdemoktav izmirlih35 ya bende okudum işte panikledim ama ishal olup iki hafta sancısı olmayan varmış baksana 🙈
Asenana cigdemoktav bende öyle okuyup heyecanla beklemiştim 35 haftada ishal olduğumda. Şimdi 38 +5iz gelen giden yok 😄