14.günü yazmışlar öyle birşey yok herkesin yumurtlaması reglinin 14.günü olmuyor bunu yaptıkları için zaten gebelik kaçırıyorlar. Bu ay Allahım inşallah karnını doldursun ama olmazsa da diğer adetinin bittiği ilk günden başla sen tekrar ovulasyona kaçırabilirsin 🙏 ayrıca bazı aylar 2 ayrı gün yumurtlama olabiliyor çatlamayı gördükten sonra da bırakamaman taraftarıyımm bir de ilişkiden sonra bir yatış pozisyonu vaar ben o şekilde hamile kaldım yüzüstü yatıp bir bacağını yukarı doğru çek