senmskr28 burdaki çoğu anne 2 li taramada öğrenmiş cinsiyetini. Yarısına 16. Haftada farklı cinsiyet söylenmiş diğer yarısının aynı şekilde devam etmiş. Benim doktorum kesinlikle 16. Haftadan önce hiç bir hastasına cinsiyet söylemiyor prensip olarak.