Öncelikle herkese Merhaba,
Aranızda adımı tanıyan mukahakkak vardır. Bu süreç boyunca çok güzel fikir alışverişleri yaptık.
Benim hikayem 8 martta başladı. Anne olacağımı öğrendim. Ve kendimi bu duruma hazır hissetmiyordum. 1 hafta sonra eşimle beraber doktor kontrolüne gittik. Herşey yolundaydı kontrolden 1 gün sonra eşimi işi ve virüs sebebi ile karantinaya aldılar. Ben 1-2 aya döner herşey düzelir derken eşim hamileliğim boyunca sadece 2 hafta yanıma gelebildi. Benim için çok zor ve ağır bir süreçti.
22.haftamda suyumun az sınırın altında olduğunu öğrendim ve biraz daha düşerse evladımın yaşamına son verilecekti. Doktorum günde 1 bardak havuç suyu önermişti ve hergün içtim.
Normal doğum yapsam eşim doğuma gelemeyecekti ve bunu gerçekten kaldıracak gücüm kalmamıştı. Bende doktorumla konusup sezeryen olmaya karar verdim. Eşimde planlı bir doğum olduğu için izine ayrılıp gelme şansı vardı.
38+2 de 30 Ekimde doğumun olmasına karar verdik.
Doğum sabahı nasıl hala hazır değildim anne olmaya. Hastaneye gittik yatışım yapıldı ameliyathaneye gittik. O kadar sıcak bir ortam herkes güler yüzle karşıladı kendimi çok iyi hissediyordum. Stres ve korkum yoktu.
belimden iğne vurulduğumda çok hafif bir acı hissettim. Ardına hemen bacaklarıma inen sıcaklığı..
doktorum geldi ve artık başlıyorduk. Ellediklerini hissediyordum ama acı yoktu.
Hemen arkasına güzel yavrumun sesini duydum çoktan doğmuştu bile. Doktorum yüzünü bana gösterdiğinde hissettiğim duyguların o anların anlatamam çünkü bir tarifi yok ..
dikişlerim atıldı. Odaya geldiğimde biraz titremem vardı oda iğneden dolayıymış. Hemen doğum sonrası 2 bardak nescafe içtim. 2 saat sonra uyuşukluğum geçtiğinde hiç bir ağrı hissetmiyordum. 6 saat sonra ayağa kaldırdıklarında kendim yürüyebilecek kadar iyiydim. Hemşireler bile şaşırmıştı durumuma.
Yani aslında bazılarının sezaryeni anlattıkları kadar korkutucu hiç bişey yokmuş.
Odada yavrumu kucağıma aldığımda sanki yıllardır benimle ve ben yıllardır anneymişim gibi hissettiğim aslında ne kadarda hazırmışım farkında değilmişim.
Şimdi 6 günlük olduk o dünyaya ben ona adapte olmaya çalışıyorum. Yine iyiyim Elhamdulillah çok hafif ağrılarım oldu yok denilebilecek kadar.
📌 Depend kurtarıcım oldu.
📌 2 takım pijama götürdüm.
📌 Bebeğim için hastaneye götürdüğüm kıyafetlerde çok aşırıya kaçmadım.
📌 Baş ağrısı vs. Olmadı sanırım nescafe içtiğim için.
Benim hikayem böyleydi güzel anneler şimdi yavrum yanımda uyuyor öyle güzel kokusu varki..
rabbim sizlerede hayırlısı ve sağlıcakla yavrularınızın kokusunu koklamayı nasip etsin.💖