Lebis6 Merhabalar hem kısmı çalışmada olup 32.haftaya geldiğimizde çalışabilir raporu alabilir miyiz ? ben 37.haftada rapor almak istiyorum zaten suan evdeyim böyle bişey olabilir mi bilen var mı ?