DrElf Kubra_6 ben yumurtlama takibi yapmadım bu ay, dediğin gibi geçen ay çok stres yaptım bende . Oğlum da 18 aylık daha , zamana bıraktık 😂
Kubra_6 DrElf hayırlısı olsun canım benim. Valla bu ay çok rahatım bende. Stres çözüm olmuyor çünkü Allah ol der ve olur o yüzden beklemedeyim 🤓 haber vereceğim mutlaka 🥰