Pnarsldk 39 Haftalık olduk ama küçük bey pek rahat yerinde ama ben sabırsız bir anneee😂totem yapalım dedik bakalım gelicek mi🤩
Hllfrdvsihsn Bende Bugün kontrole gideceğim bakalım doktor ne diyecek çok hafif bir bel ağrısı arada sırada kasılma dışında bişeyim yok😅40 haftayız😇
Pnarsldk Hllfrdvsihsn Bende de aynı şikayetler var ama devamı gelmiyo 😬hayırlı haberler alırsın inşallah canım bizi de haberdar et
Hllfrdvsihsn Pnarsldk inşallah canım hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar olur♥️İnşallah doğum hikayemi yazmak nasip olur🥰