Zehraozkan076. Merhaba normalde hastaneye gittiğinizde gebelik bildirimini hastane. Sağlık ocağına yapıyor kayıtlı olduğunuz ebe size ulaşıyor ama her hastane bildirmeyebiliyor o yüzden gebe olduğunuzu siz arayıp telefonla da bildirebilirsiniz kayıtlı olduğunuz kuruma.
Aşı için 3 aylık sonrası vurulabiliyormuş ama genelde 20. Haftada öneriyorlar. Kendiniz Netten size yakın ASM ne kaydınızı alabilirsiniz İlerleyen zamanda bir uğrar netleştirirsiniz kaydınızı.
Ben de taşındım ve kaydımı aldırmadım eski mahalledeki ebe 14. Haftamda aradı telefonla gebeliği teyit etti 20.si gibi sana yakın yere gidersin dedi. Ben 17. Haftamda yolum düştü uğradım kaydımı yaptırdım doktor gelmişken aşını da yapalım dedi kabul ettim ilk dozu 17 de vuruldum