Tibektas 39+4 olduk ne sanci ne bi doğum belirtisi.. Oğluş yerinde mutlu galiba , doğuramıyorum postu açanlar doğuruyormuş totem yapayım dedim
Azizesoran Tibektas hadi hayırlı olsun şimdiden. Sağ salim kucağına almayı nasip eylesin Rabbim 😃😇🤲🏻 doğum hikayeni mutlaka bekliyoruz. En ince ayrıntılarıyla…
Fatmanurkor94 40+0 gelmiyor ve milletin bebegın dogdu mu dogum yaptın mı sorularından sıkıldım artık dogsa sen mı gelip bakacan sanki
Zbyd_123 Fatmanurkor94 aynen ben 35. Haftamdayım bana da aynı şeyi yapıyorlar sanki zorla tutuyorum içimde 😒
Tibektas Tugbakmsl ay valla sabır kalmadı daha 😔 doktorun ne zamana kadar bekleyecek benim ctesi çağırdı eğer doğmazsa hafta ici ne gün vercek
Tibektas Azizesoran Inşallah canım güzel kolay bir.dogum olsun ki yazayım yoksa kimseyi korkutmak istemem 😔