neslihan0558 Merhaba , süt ve yoğurdu hazır almak yerine evde kendim güvenilir birinden süt alarak yoğurdumu falan yapıyorum 23 haftalık hamileyim hep öyle beslendim bu konuda . Zararlı olduğunu okumuştum . Bu konuda fikirleriniz var ise beklerim
ysfali06 neslihan0558 internette her yerde zararlı diyor ama bana doktorum kendi mayaladığın yoğurdu ye demişti. Uzun uzun kaynatıyoruz zaten sütü Bi zararı olacağını sanmıyorum İnş 🤗
Dilara1503 neslihan0558 canım çiğ süt yani köy sütünün sterilize veya pastörize olabilmesi için ortalama 140 derece kaynaması lazım ve biz evde En fazla 100 dereceye kadar kaynatabiliyoruz. Hamileliğin de Çiğ tüketmemeli öneririm olası bakterilere karşı biraz riski var. Kebir yoğurt satılıyorsa bulunduğun bölgede için rahat bir şekilde alıp yiyebilirsin kesinlikle hiçbir katkısı yok eniştem ve kuzenim fabrikada çalışıyor.