Ayzylmz Kızlar şeker yükleme testi yaptıran var mı yaptırdıysanız hangi hastanelerde yaptırdınız ve ücreti nedir 27 haftalık hamileyim geç mi kaldım acaba diye düşünüyorum
imren91 Ayzylmz 24-28 arası yapılıyor. Ben özele gidiyorum o yüzden özelde yaptırdım. Öyle pahalı bir şey değiş. Devlettekiler de ilacı eczaneden alıp içiyor.
Ght Ben bugün sağlık ocağında yaptırdım canım eczaneden aldık şekerli suyu içtim kan verdim zaten bısey yapmayacak özel de açlık tokluk kan alacak yani yaptırın sağlık ocağında