Kızlar 39 +5 olduk dün doktora gittim pazar son gun normalde doktora dedim gelesi yok ne yapicaz dediki 9 ay 10 günden sonra ki 2 hafta icindede doğabilir normaldir herkes soruyor daha dogurmadin mı diye canım sıkılıyor stres yapmaya başladım benimle aynı durumda olan var mi ilk gebeligim eşim sezeryan olmamı istemiyor kış vakti çok ağrı çekicem doktor pazartesi sabah saat 8 de çağırdı yine çok kararsizim kızlar bana yardımcı olur musunuz