Benim kalça ağrım ben 2 aylık olmadan başlamıştı çok şiddetli bir ağrıydi uzaninca sağa sola dönemiyordum ayağa kalkınca oyle Bi ağrı girerdi özellikle sol kalçam, belim ve kasik ağrıları da 15 haftalıkkrn başladı ağrıya çok ağrıyordu
17 haftalık oldum iki gündür tüm ağrılar gitmiş belki çok hafif bel ağrım var normal mı Bi anda hepsi gitmesi ilk gebeliğim biraz tedirgin oldum sizde de boyle oldu mu yada sizin ağrılar kaçıncı haftada kesildi cevap verirseniz sevinirim ☺️ 🌹🌹