urazaslan hiç öenmli bir problem degil. Dert etmeyin. Dogumdan sonra alçılama yapılcak, gerekli görülürse kücücük cerrahi bir işlem gerekir. Sonrasında ortez kullancaksınız 2 sene kadar fşn bitti gitti😁 bu kadarcık mesele. Yetişkinliğindr hic bir sekel fln bırakmaz kimselerede anlatmayın herkes yanlıs anlar.