Ağustosta eşim covid atlatdı testi pozitif çıktığında odalarımızı ayırmışlardı kayınvalidemlerdeydik sağolsun o baktı eşime ben kapıdan görürdüm sadece sonra doktor hamile olduğumu öğrenince evden gitsin dedi annemlerde kaldım eşim iyileşene kadar geçmedi bana çok şükür. Şimdi 35haftalığım, 10 gün önce kayınvalidem gripti,grip de değil de halsiz yorgun, bende yemek yapıp götürürdüm bir kaç gün gitdim yalnız lalmasın diye, yardım etdim. Sonra covid testi vermiş pozitif çıkmış, eşimde ben anneme bakıcam sende hamilesin yalnız kalma dedi annemlere götürdü beni, bende olurmu ya bende yemek yaparım gönderirim felan dedim, hayır bende de olursa bak Allah korusun sana bulaşır zaten son haftalar dedi. Neyse gittim annemlerde kaldım beş gün felan eşim negatif çıktı geldi aldı beni, evimize geldiğimizin sabahı gittik eşimle yemek götürdüm ev 2katlı, evin tozunu aldım, banyoyu temizledim, çamaşır makinesini çalıştırdım 2defa eşim nevresimini kiyafetlerini değiştirdi, bulaşık makinesini boşaltdım, meyve tabağı yaptım ona, sıcak çay felan ama yukarı çıkmadım yanına. Eşimin babası zaten sinirlendi niye geldin sen diye senin ne işin vvar burda, kaynım çay götürdüğümü görünce hemen elimden alıp kendi götürdü sen gitme diye, eşim bana sesleniyo yukardan annem aşağı iniyo tualete karşısına çıkma dedi. kayınbalidem de daralmış bana, ben ölüyorum ama hiç görmedim yüzünü, hiç gelmedi görmeye felan diye. Kızım oğlum geldi kapıdan kovdum pencereden girdiler dedi. Sende gelseydinde ben zaten izin vermezdim gelmene içeriye dedi. Anlamadığı bir şey varki o virüs evde dolaşıyo zaten gelsem de gelmesemde eve girdim yani eşimle de tartıştık biraz bu konuda annem haklı diyor, kadın telefonda içini döktü tek kelime etmedim hasta diye eşimde savunmuyor beni haklısın anne duyuyor kendiside diyor, bide üstüne beni sattı dediki anne dedim götüreyim seni annemlere korona var dedi, kayınvalidem daha bir kötü oldu, neyse bende eşime hiç bişey demedim kontrolden geliyorduk bir güzel gelip ağlayıp sakinleştim, ben tencere tencere hergün yemek pişirdim gönderdim ya, her gün arayıp sordum nasıl umursamaz ola bilirimki, eşimde 2gündür dondurma, çikolatalı pankek felan alıyo belki mutlu olurum diye yok ben tripliyim, yüzünede vurmadım hiç bir şeyi zaten anlamıştır yanlış yaptığını. şimdi 2gündür ateşim 37. Delirmiş durumda eşim, arıyor sabahtan beri git test yaptır diye hastane evimizin yakınında yürüme mesafesi, doktorumu aradım o da yaptır dedi emin olalım.