Canlarımmm 😍 ilk önce merhaba sorum olucak gebeyim ve ne kdarlık oldugunu henüz bilmiyorum kesesi oluşmamıs 1.5 hafta önce doktora gittiğimde bana en erken 2 kasımda gel demişti benimde şehir dışına cıkmam gerekiyordu gidemedim 2 hafta sonra yaşadıgım yere geri gideceğim ozmna kadar doktora gitmesem aceba bi sıkıntı olurmu?