Merhaba hanımlar, 37+6 dayım ama artık o kadar ağırlaştım ki gece sağa sola dönemiyorum sürekli tuvalete çıkıyorum ve rahmimde çok aşırı baskı hissediyorum yürürken düz yürüyemiyorum öyle olunca dün geceden beri dahada arttı bu durum. Acaba doğumun yaklaştığının belirtisimi bunlar dün doktorum baktı ama doğuma dair henüz birşey yok açılmamda yok artk doğurmak istiyorum yürüyemiyorum bile 🥺