Herkese merhaba, idrar yolları enfeksiyonu nedeniyle doktorum bu ilaca başlamamı istedi sabah akşam kullanıyordum. 3 gün kullandıktan sonra inanılmaz derece de ishal oldum ve doktoruma yazdığım da ilacı bırakmamı istedi ve bıraktım. Bu durumla karşılaşan var mı?