ipekk96 Merhabalar ben 7haftalık oldum bugün ama çok iştahsızlık var hiç bişey yiyemiyorum süt peynir felan da dahil, korkuyorum acaba bu durum bebeğimi olumsuz etkilermi..
prenses_annesii2603 ipekk96 korkma canim etkilenmez bazen coo iştahlı olursun bazen su bile almazsin agzina normal seyler
Sermec27 ipekk96 ben de 6 haftalık hamıleyım hiç iştahım yok öğürüp öğürüp duruyorum bebek su an bizim depolarımızdan besleniyor 12. Haftaya kadar canım