Çok geçmiş olsun rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah 🙏🏻Benim de ilk bebeğim 5 haftalıkken düşmüştü sonra Allah 2.5 ay sonra tekrar nasip etti kendini bi toparla önce gerisi geliyo hayırlısıyla inşallah tattırmayı nasip etsin mevlam ümidini yitirme yeterli diğer dünyada bi Melek bekliyor bizi 😘