6.haftanın bittiği gün Dr bebeğin kalp atışı duyulmuyor ama ben görüyorum demişti bugün 7+2. Gündeyiz kalp atışı yok dedi. Ultrasona göre 6 hafta gözüküyor pazartesi günü tekrar gel o zaman karar veririz dedi. Moralim inanılmaz bozuk önce kalp atışını görüyor 1 hafta sonra göremiyorum diyor kafam allak bullak oldu böyle bir durumu yaşayan kalp atışını geç duyan var mı