@ Merhaba arkadaslar dun doktora gıttım ve asırı derecede kansız oldugumu ogrendım kan ılaclarını artırdı doktorum fakat korluyorum bebegıme bırsey olucak dıye bugun tam 19 haftalıgım bebegın hareketlerını ıkı gundur hıssetmıyorum normalde cok sıkca hıssederdım kansızlık bebegı cok etkılermı 🙏🏻