Beste34 Nkayserili90 27 yaşındayım ben çok yüksek değil değerim anladığım kadarıyla adetlerimde düzenli inşallah amin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏
selininannesi1609 Beste34 bebek işi biraz kafa rahatlığına bağlı düşünmeyi bıraktığınız an hamile kalacaksınız ben tedaviye başlıycaz nasıl olsa dediğim ay hamile kaldım kafanız rahat olsun ☺️ ovulasyon testlerini deneyebilirsiniz
Beste34 selininannesi1609 Bu ay onları denemeyi düşünüyorum bende inşallah nasip olur bana da teşekkür ederim 🌸
kelebekmisali1 Beste34 Benim amh 0,14 cok dusuk demek yani 🥺 ama pco lu hastalarda tüp bebek ile tutma ihtimali cok yuksek illaki yani cocugunuz olur benm doktorum pcolu tup bebekle 2 cocuğu var suan 🤲 Cogu kadin pco ile hamile kaldi