Tezgelsenay Kizlar merhaba 27+2 haftalik hamileyim son bir kac gundhr sanki bebegimin hareketlerinde azalma hissediyorum. Hareket ediyor ama eskisi gibi sık ve sert degil hareketleri normalmi acaba sizin bebisler nasil ??
deletedmom351 Tezgelsenay Her zaman aynı hareket edecek diye bir şey yok bazen daha fazla eder bazen tüm gün boyunca etmez.
MelekBK Sizin yorgunluğunuzla alakalı olabilir. Çok iş yapıyorsanız yoruluyorsaniz hareketleri az olur. Ya da pozisyon değiştirmiş olabilir bulunduğu şekilde çok hissetmeyebilirsiniz