Arkadaşlar bugün sağlık ocağından aradilar sağlık ocağına gelmeniz gerekiyo D3 vitaminine başlatacağız seni dediler normalde doktorum 10 haftalıksin demişti sağlık ocağı 12 haftaliksin son adet tarihine göre dedi d3 vitamini nedir kullanmalimiyim 2 hafta kontrolüm var yoksa doktoruma danışıp Oylemi kullanmalıyım fikir verirmisiniz kullanan varmi ?