Kizlar 1 senelik evliyim ve çok istiyorum bir tane çocuğum olsun öyleyim bütün pozitifleri okudum ve o kadar güzel bir duygu duygu ki Allah’ım tüm isteyen anne adaylarına bir tane evlat nasip etsin hayırlısıyla ekimde adet olmadım kasım’a girdik hala olmadım 10 gün geçti çarşamba günü test yaptırdım geçen hafta bugün gidip onun sonucunu alacağım ama e-nabız’dan ben baktım 0.2 çıktı Yok biliyorum ama yine de bir ümit belki yükselme şansı var mı bilmiyorum acaba doktor ne diyecek onu da bilmiyorum Allah’ım inşallah hayırlı bir evlat bütün anne adaylarına nasip etsin çok güzel bir duygu Allah herkese yaşatsın bu duyguyu ani anlamıyorum yani yumurtalığın tembel değil diyorlar Çalışkan diyorlar tertemiz diyorlar gitmediğim özel gitmediğim devlet kalmadı neden böyle oluyor bilmiyorum yani adet resmen göremiyorum heyecanlanıyorum acaba hamile miyim diye acaba küçük de ondan mı gözükmüyor diye insan bir küçük de olsa Ümit ediyor ve bugün ümidim ya kırılacak ne çok mutlu olacağım hiçbir bilgim yok