Saree1 Kızlar gebelikte ast alt değeri yükselen var mı bugün tam 7 haftalık oldu bebeğim Allahın izniyle. Kan da hafif ast değerim yüksekti doktor 1 hafta sonra gel kan ver dedi bu durumu yaşayan var mı
edaelifokmn Saree1 benim ast, alt değerim yüksek çıktı doktor şuan için herhangi bir sorun teşkil etmiyor dedi bunun için yapmam gereken veya dikkat etmem gereken birşey varmı dedim yok dedi.. ama benimde kafama takılan bir soru gerçekteb
Gizocano Saree1 bende ilk gebeliği öğrendiğimde aynı sıkıntıyı yaşadım çok yüksekti karaciğer ve tüm batın usg çektirdim bir sıkıntı yoktu her hafta kan verdim 1 ay sonra falan düştü doktor gebeliğe vucut tepki vermiş ondan dedi ama düşmeseydi büyük sorundu dedi doktorun sürekli takip etmesi gereken bir durum
Saree1 edaelifokmn internetten araştırdığım zaman erken gebelik kaybına karaciğer yetmezliğine kadar gidiyor insan tedirgin oluyor sen kaç haftalıksın
edaelifokmn Saree1 baya yüksekti benim ast 58, alt 107 ama doktor hiç üzerinde durmadı şuan için bizi etkileyen bir durum değil dedi ama bende tedirgin oldum açıkcası. Senin kaçtı ve doktorun ne dedi
Saree1 edaelifokmn benim önceden ast 15 alt 17 falan çıkardı şimdi alt 23 ast ise 39 olmuştu 1 hafta sonra tekrar bakılcak korkuyorum yükselmeye devam eder mi çünkü yükselirse sıkınrı yaşanabiliyormış
Sltnasy edaelifokmn bana ilaç verdi kaşinti ile gittim gebelik kolestası tanısı konuldu simdilik karacigerde yaglanma yok bebegin durumu da iyi dedi 23.haftadayiz biraz erken basladi bizim icin bu durum Her hafta kontrol e geleceksin dedi birde dogum olana kadar ursavtive ilacını kullanicakmışım Sormak istediginiz şeyler varsa sorabilirsiniz kızlar
edaelifokmn Gizocano yaa benim doktorum neden gebelikten kaynaklı herhangi bir sorun yaratıcık bir durum değil dedi😕
Gizocano edaelifokmn benimki takip edilcek bir durum dedi hatta dahiliye görsün diye dahiliyeye sevk etmişti o ara hep kan verdim en son düşmüştü şimdi tekrar kan verdim sağlık ocağında yine o değerlere de bakılmasını istedim yine normal çıktı yani sizde takip edin vucut tepki vermiş olabilir ama yüksekse bir dahiliyeye gidin derim