Merhaba arkadaşlar, dün sabah doğum yaptım. Bebeğimi küveze aldılar, şimdi doktor bilgi verdi kan değerlerinin yüksek çıktığını burnunun tıkalı olduğunu , serumla beslediklerini söyledi. Ne zaman çıkar dediğimde kesin bilgi vermedi bir süre daha kalacak sanırım. Böyle bir şey yaşayan var mı? Bebeğim ne zaman çıkar Allah’ın izniyle ? Morale ihtiyacım var böyle bir durumla karşılaşan varsa yardımcı olursa sevinirim 🙏🏻😣