Rabia3853 Iyi günler göbegimde piercing var 7 haftalik hamileyim. Nezaman cikartmam gerekir? Bazilarida piercing i plastik alirsan takabilirsin diyo öyle yapanlar oldumu?
sukayhanacar Rabia3853 valla canım takamazsın özellikle son zamanlar. bende de vardı cıkardım 37+0 oldum iyice gerildiği için çok rahatsız eder. 22-23. haftalarda cıkardım ben. daha erken sizin için karnınız büyüynce cıkarabilirsiniz
[silindi] Delik zaten kapanmıyor ben on yıl once deldirdim 5 yıldır falanda takmıyorum nerdeyse hala acık dogumdan sonra rahat rahat takarsınız
Selinnna Rabia3853 bende hemen cıkardım doktorum izin vermedi göbek hassas gebelikte iltihap falan olur enfeksiyon kapabilir diye