Neslihan1903 benim adet tarihim biraz muallakta olduğu için durum garip. 14 ekimde kücük kahve15 , 16 da böyle ama 17 si kan geldi tamamen. Hep böyle olur düzenli oldugu halde. İlk üç gün kücük minik kahve gelir 4. Gün kanamam olur tamamen. Bu yüzden kanama tarihini başlangıç alırsam tam bugün 7. Haftadayım. Bugün baska doktora gittim kesem 18,5 mm cıktı 7.hafta ile uyumlu dedi. Hatta kese icinde yolk kesesi bile olusmus ama bebek henüz yok cok sağlıklı bir kese dedi. Biz bu yolk kesesini görünce yaklasık 10 gün sonra çağırırız hastayı dedi.benim diğer doktorum 4 gün sonra çağırmıstı(dün işte). Bugün gittiğim beni rahatlattı. Kesen 7 hafta ile uyumlu ama bebeği 5 hafta diye düşünüyorum dedi. Adet tarihi suanlık cok önemli değil bebeği görünce biz belirliyoru bazen dediğiniz tutmaz sizinki de geç döllenme muhtemelen dedi. Her kadının yumurtlaması farklı dedi. Alttan muayene şansı var mı dedim hiç gerek yok ona dedi. Ben hep özele gittim bu arada. Biraz uzun yazdım ama :)