berna0818 Kızlar 26.haftadayım ve son iki haftadır nasıl oturursam oturayım kuyruk sokumum çok ağrıyor özellikle oturduktan sonra ayağa kalktığımda farkediyorum ağrıyı. Sizlerde de var mı hamileliğin etkisiyle mi oluyor yoksa bende mi sıkıntı var merak ettim
Hsnoya berna0818 of ayni ağrı bende de var öldürüyor resmen başlarda ayağa kalkınca oluyordu simdi hep var 26+3 um bende 😔
SimayBabacanYataan berna0818 canım 8.haftamdan beri var bende fizik tedavi verdiler en son ama gitmedim ufak bir elektrik akımı veriliyormuş zararsız dediler ama pek rahat etmedi içim ikili testimi yapan doktoruma sordum en son geçmişte düşme spor yaparken sakatlanma vs birşey olduysa şuanda kemikler şekil değiştiriyor ağrı yapar demişsi tek çare yastık ve bana ağrı kesici ile kas gevşetici kremler verdiler şuan daha iyiyim inşallah ilerlemez 15. Haftadayım daha bu arada
Betulsarda berna0818 ben 29.2 1 haftadir falan var 😑 napcagmi pek bilemiyorum magnezyum icmeme ragmen
Ayseeelif berna0818 bana da o haftalarda oldu ama geçti .kalıordum birden tutulmuş gibi .ama geçti 😊doktorım da bir ilaç yazdı ama zaten gecti
2prensessannesi Bende hamileligimin basindan beri yasiyorum doktor simit minder verdi ona oturuyorum o zaman agri olmuyor bir de yere oturmuyorum yoksa daha cok agriyor
Charlotte 25 ve 26. Haftada çok yaşadım 10 dk otursam ağrıyodu, kemikler ayrılıyormuş doğuma hazırlanıyormuş
berna0818 Charlotte ahhh Doğuma hazırlık iyi güzel de sonradan geçse keşke de şimdi çeksek çektiğimize değdi diyebilsek dimi 🙂
berna0818 SimayBabacanYataan doktor randevuma daha var aslında arayıp sorsam bende iyi olacak belki hafifletecek bilet verir bana da biraz rahatlatsa iyi gelir
berna0818 Betulsarda magnezyum vermişti kramp için doktor ama ben tadını beğenmemiştim zor içmiştim devam etsem mi ki bende azaltır mı ki ağrıyı acaba 🤔
2prensessannesi berna0818 gecenlerde bir arkadas da burda ayni skntidan sikayetciydi doktor ona da minder vermisti. Eczanelerde medikalcilerde satiluyor 30-40 tl civari. Ben mindersiz oturamiyorum
Betlgkcee berna0818 ahhh sırf kalkarken o ağrıyı yaşamamak için oturmak istemiyorum ne yaptıysam geçmedi insan için kalkamıyorum kitleniyorum doktor doğuma kadar sürer dedi
berna0818 SimayBabacanYataan sormak gerek çünkü ciddi ciddi kötü bi tadı var şasenin. İlk işim doktora hapını sormak olacak