Benim normalde hiç olmuor öyle ama yurumeye baslayinca hemen kasılıyor ve sanki daha yeni cikmamism gibi idrarimi.kaciricakmisim gibi bi baski yapıyor 😊 yavaş yavaş yürüdükce azaliyor eve e uzaninca zaten bisey kalmıyor çok sukur her gun yuruyemiyorum ama esimle.aksamlari firsat.buldukca yuruyorum kendimde cikmiyorum yurumek.icin nolur nolmaz tansiyon duser bisey olur die korkuyorum