Kızlar 8 de bugün hastaneye gidicem doğumum var planlı sezaryan heyecandan uyuyamıyorum. Ne kadar karmaşık hislerim var anlatamam o kadar değişiğim ki ama en başta sağ salim yavruma kavuşmak istiyorum çok merak ediyorum nasıl bir his annelik onu görmek falan hala karnimdan bir bebiş çıkacağına Inanamiyorum,kızlar dua edin de sağ salim çıkalım hastaneden kızımla şimdiden teşekkür ederim hepinize sağlıklı doğumlar inşallah