@Buketkucuk ’un umut olma hikayesini gördüm ve bende hikayemle umut olmalıyım dedim 🤍 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🤍
(biraz fazla uzun hakkınızı helal edin şimdiden inşAllah sıkılmadan sonunda kadar okursunuz 😬)
2017 ekim ayında evlendim..Eşimle beraber o kadar çocukları seviyoruz ki evlenmeden önce bile hayal kurardık hİç beklemeyelim hemen çocuk sahibi olalım Diye ama kader bizim için ağlarını örmüş çoktan..6-7 ay geçti düğünümüzün üstünden ama ha bu ay ha öbür ay derken olmadı bende idrar yolu enfeksiyonu vardı antibiyotik kullandım geçti ama eşinde bi ürolojiye görünsün diye dediler.Eşim üroloji muaynesi olduktan sonra varikosel teşhisi kondu ve hemen ameliyat tarihi aldık çok istiyoruz çünkü elimizden gelen ne varsa tüm gücümüzle engelleri kaldırıcaz.Eşim ameliyat oldu tam o zamanları geçtik derken 1 sene oldu ve ben artık doktora gitmeye başladım hiç bi sorunum yoktu hatta doktorlar sürekli ikiz gebeliğe rahmimin çok yatkın olduğunu söylüyolardı ama yok olmadı. 1 buçuk senelik evliyken artık sürekli her ay klomen femera kullanmaktan bıkıp doktora rahim filmi çekelim mi dedim ben teklif etmiştim çünkü elimden geşen herşeyi yapmalıydım Rabbimin verdiği her imkanı kullanmalıydım.Rahim filminde sağ tüpüm açık sol tüpümden çok yavaş ilaç ilerlediğini ama çok kolay hamile kalacağımı söyledi yine doktor hep aynı duyduğum şeyler zaten..2 ay daha klomen ve çatlatma iğnesi vurulduktan sonra olmadı ve adetim 1 buçuk gün sürünce bu işte bi şey olduğunu anlayıp Umuttepe eğitim araştırma hastanesinde bi profösöre gittim.Tüpümün kapalı olduğunu Laporoskopi olmam gerektiğini söyledi o an dünyam başıma yıkıldı sandım çünkü o zamana kadar gittiğim hiç bi doktor olumsuz bi şey söylememişti.2 hafta sonraya gün aldım laporoskopi ameliyatı oldum ve Sol tüpümün tamamen kapalı olduğunu ameliyatla açıldığını söyledi çok şükür hiç bi sıkıntım kalmamıştı ama tabi psikoloji denen şeyde yoktu artık..Ameliyatın üzerinden 2 ay geçtikten sonra bi ebe duyduk rahmi ters olanların rahmini düzeltiyomuş diye e denize düşen yılana sarılır dedik gittik..Karnımdan eliyle baktığında rahmimiin sol bacağıma yapışık olduğunu ve ters olduğunu söyleyip rahmimi düzeltti ve dedi ki ya 1 kere adet görürsün ya görmezsin.Neyse biz ordan çıktık ilk ay adet oldum benim moralim yine yerlerde.Tamam dedim artık bitti Gitmediğim doktor koca karı kalmadı kullanmadığım ilaç yok ama olmuyor.Sonra bi doktor daha duydum genel bi kontrole gideyim dedim gittim oturdum masaya başımdan geçen herşeyi anlattım ebeye gittiğimi bile söyledim hiç bi şey gizlemedim doktorlar haklı olarak böyle şeylere hoş bakmazlar.Doktorum çok anlayışla karşıladı beni Allah ondan razı olsun iyi ki onu çıkarmış karşıma 🙏🏻 sen elinden gelen herşeyi yapmışsın rahmin bi dinlensin bekleyelim psikolojin bu kadar kötü etkilendiyse yaşında genç durumunda var tüp bebek yaparız bi kaç ay sonra sen üzülme çıkar bunları kafandan dedi ve öyle çıktım yanından.Tamam dedim ramazan ayı gelir ramazan bayramından sonra tatile giderim tüp bebek işlemlerine başlarım.Kendimi öyle tüp bebeğe odaklamışım ki o ay aklıma hiç bi şey gelmedi.Ramazan ayının ilk sahuruna kalkıcağımız akşam güzel bi temizlik yaptım en son merdivenlerden inerken düştüm ve belimi çarptım o kadar canım yandı ki apar topar hastaneye gittik.Doktor film çekicekti tamam dedim eşim dedi ki olmaz biz tedavi görüyoruz hamile olabilir bende kızdım ona boşyere bekleyemem 1 saat belim ağrıyo çok gebelik yok doktor beY dedim ama biz yine beta bakalım ona göre film çekeriz dedi.Kan verdim adetime 3 gün varmış onu bile doktor sorarken fark ettim 1 saatin sonunda beta sonucu 222 çıkmıştı..O kadar mutlu olduk ki hastane ağlamamızla inledi annem kayınvalidem ablalarım herkes çok sevindi Allah onlardan razı olsun.. herşey yolundaydı kalp atışı kese hiç bi sorun yoktu 7 haftaya girdiğim sabah yoğun kanamayla uyandım doktorun muaynanesine düşük yapıyorum diye gittim ve gittiğimde Tek yumurta ikizlerine hamile olduğumu öğrendim hem şok hem sevinçle çıktık dünya benim etrafımda dönüyodu sanki..12 haftaya kadar sorunsuz geldik ve kanamalarım başladı sebepsiz 15. Haftada kızlarımın olacağını öğrendim.Hastane koridorunda hüngür hüngür ağladım ben nasıl koruyup kollıyacağım diye.16. Haftada rahim ağzı kısalmasıyla hastaneye yattım ve tüm çabalara rağmen durdurulamadı 5 günün sonunda suyum geldi ve normal doğumla kızlarımı cennete uğurladım..Öyle zordu ki Rabbim sen verdin sen aldın elhamdulillah bana bu acıları unutturucak başka acı verme..Zeynebim ve sarem melek olmuştu ben öyle bi boşluğa düşmüştüm ki ardından sütümün gelmesi 9 aylık doğum yapmış bi kadın gibi lohusalık geçirmem psikolojik olarak çok kötüydüm hep eşime sarıldım Allah ondan razı olsun..Doğum yaptıktan 2 gün sonra eşime dedim ki ben anne olmak istiyorum, Rabbim bana bi kere tattırdı o tadı aldım anneliği tekrar yaşamak istiyorum sağlığıma kavuşunca..Lohusalığım bitti derken herşey normale dönücek sanıyodum ama bu seferde anemi teşhisi kondu ve ben 10 günde bi adet olmaya başladım sürekli kanamalarım oluyodu.Doğum kontrol hapıyla anca düzene sokabildik 6 ay sonra..Doktorumun izniyle Kızlarımı normal doğumla dünyaya getirdiğim için bebek düşünebilirsin dedi ve ben ilacı bıraktım.Sanırım ilacı bıraktığım 3 ay doğum yapalı 10 ay olmuştu ve benim çok şaşırtıcı bi şekilde Adetimin 2. Günü sütüm gelmeye başladı hemen gidip tahlil yaptırdım proloktinim yüksekti ve dostinex kullanmaya başladım.Ramazanın 2. Günü adet oldum 5 gün sürdü.1 seneden beri sürekli ilaç kullandığım için doğumdan sonra 10 kilo almıştım.Diyetisyene başladım ramazan bayramına tam 1 hafta varken diyet listemi çok sıkı uyguladım iftarla Sahur arası leslie bile yaptım o kadar emindim ki kilo verdiğimden.1. Hafta sonunda tekrar diyetisyene gittim ve sadece 200 gram vermiştim çok motivasyonum düştü diyetisyenimde çok şaşırdı muhakkak troidlerine bakalım dedi.Ertesi sabah sağlık ocağına gittim ve durumu anlattım doktor pandemiden dolayı böyle keyfi ttestler yapamam dedi bende adetim 4 gün gecikti dedim🤭 aslında daha 1 gün vardı iyi o zaman betayla beraber diğer tahlillerine bakalım dedi ve o gün tahlil verdim.Akşam ablamlar iftara davetlimdi bütün gün koşturmaktan iftar hazırlığından aklıma bile gelmemişti eşimin haberi yoktu beta verdiğimden.akşam 12 gibi misafirler kalkınca eşim dizime uzandı bende telefonu elime aldım acaba e nabıza düşmüş müdür diye ve baktığımda betayı 143 gördüm inanamayıp eşime kalk muhsin bi şey söylicem dedim.Anında fırladı noldu dedi baksana ben hamileyim galiba dedim ve sarılıp ağlamaya başladık şkür namazlarımızı kılıp Rabbimize dua ettik..Süreç gayet sağlıklı ilerledi çok şükür 12. Haftada tedbir amaçlı serklaj atılmasını uygun gördü doktorum ve serklaj oldum.16. Haftada bi kızım olacağını öğrendim💞💞 Serklajdan sonra 5-6 Hafta normal hayatıma devam ettim 20li haftalarda çatı ağrılarım başladı ve bana yatak istirahati göründü 19. Ve 22. Haftalarda sancı sebebiyle hastanede yattım Proloton vuruldu.Doktorum hep 24. Ten sonra düzelicek bebek az daha yukarı çıksın diyodu ve dediği gibi oldu 23. Haftada ağrılarım kesildi..İlk hedefimiz 28. Hafta sonra 32 diyorduk doktorumla..Size bu yazıyı hastane odasından yazıyorum 27+5 haftalığız kızımla fazla hareketli ve iri bebek olduğu için bugün biraz sancım oldu ve bu gece tedbir amaçlı yatırdı doktorum gelişimimiz 30 haftayla uyumlu çok şükür 🤍 çok fazla uzun oldu hakkınızı helal edin ben böyle hikayeler okudukça içim ferahlıyodu.Sizede umut olur inşAllah..bebek isteyen kardeşlerim en kısa zamanda hayırla güzel haberler almak nasip etsin Rabbim.Hamile olan kardeşlerim sağlıkla kucağımıza alırız inşAllah..🤍
selam ve dua ile..