caglanurr 36+4 haftalığım birden ishal oldum gecenin bu saatinde lavaboya zor yetiştim afedersiniz normalmi bu
theAna caglanurr net bir şey değil doğum belirtisi olması. 36da bende de oldu doğum belirtisi diye bekledim bir şey olmadı, tabi bu kişiden kişiye değişiyor. Vücut kendini temizliyo da olabilir son haftalar olduğu için. Doktorunuza da danışın bir 🙏🏻