Nurmollayksl Kızlar sleepy düşünüyorum ama önerileriniz için yenidoğan için kaçlı bez aldığınızı önerebilir miyim? Malum indirim günlerinde bakacağım
Epifenomen Nurmollayksl bu bebeğe göre değişiyor. Benim kızım 2600 doğdu 17 günlük olduk hala 1 numara kullanıyorum. 120 tsne kullandık son 40lı pakede geçtik. 160lı yani. Bebek 3.5 kilo üzeri doğarsa direkt 2 den başlamak mantıklı
Meriwa Nurmollayksl ben başka marka kullanıyorum 1 numara 2-5 kilo arası canm 70 tane 1 paket aldık yenidoğan 8 gün sonra bitti bizim 😄 sonra 2 numaraya geçtim 4-8 kilo arasıydı 1 numaradan cok alma ama bacaklrını sıkabilir bebeklerde