27+2 deyim bir önceki görüşmede doktorum artık 1kg bir bebekle karşılaşacağız demişti yani sizinki normal. Endişelenmeyin ve etrafa kulak asmayın. Günlük öğünlerinizde ceviz, badem, fındık, Muz, süt, yoğurt ve meyve tüketimini arttırın biraz doktorunuza danışarak tamamen bebişle yarayan şeyler 😬😊