Ncmtntuuba Kızlar felket mide yanması yaşamaya başladım. Bu durumla nasıl başettiniz. Ne yaparsam bana yarar faydası olur .?
Umksanbe Ncmtntuuba gaviskon diye bir şurup var doktorum tavsiye etti istersen doktoruna danış çok olmamak şatıyla bi dene :)
Ncmtntuuba Merve2016 sütü denicem ama ilaç kullanmak istemiyorum ya o kadar çok değil çünkü. Benim mide bulntım da 4 aya ladardı ne yesem cıkardım ama onda da ilaç almadım çok ilaç alma taraftarı değilim 😔
Tugce_Simsek Ac karnına elma yemeni öneririm canım ben sabah kalkar kalkmaz ilk isim elma yemek oluyor bir süre idare ediyor beni
Cicilibicili Ncmtntuuba ben çok şey denedim ama mide ilacı dışında gerçekten bişey geçirmedi yanmayı. Felaket bişey mide yanması 😔
Zuhal14 Ncmtntuuba evet sade soda valla mide yanmasından uyuyamadığım için uyanmam da mümkün olmuyor 😕
hulya52 Ncmtntuuba deneyin mide asidini falan alıyor yanması geçiyor tekrar yanar evet ama yine elma yiyin ben zaten canım çok eksi istiyordu elmayı eksi alıp alıp yiyordum
fatosd84 Ncmtntuuba şekersiz sakız bana iyi geliyor diğerlerini denedim mide yanması beni kusturuyor artık bebek büyüdükçe baskı oluyor sanırım.
Ncmtntuuba Zuhal14 yaaa ben meyveli içiyorum. Bana yaramıyordu artık sade içeyim. İnsallah faydası olur..
GoncaElifAda Ncmtntuuba 40+1 günlük hamileyim 32.haftadan beri bu yanma yüzünden öldüm ne yediysem çıkardım hala da devam ediyorum gün de 2 kere çıkarıyorum nerdeyse hic bi ilaçta fayda etmiyo😔