Cennetulmeva Hanımlar selamün aleyküm bugün başım gün boyu felaket ağrıdı ve şimdi acilden ölçtürdüm 8e 3 çıktı tansiyon aranızda yaşayan varmı? Korkmalılıyım? 16 haftalık gebeyim bu arada
Meriwa Cennetulmeva gebelikde yüksek tansiyon dan sa düşük tansiyon olmasını daha cok uygun görüyorlar canm benm de 7 lere düşerdi doktorum öyle demişti dinlen geçmiş olsun
Dyguklc Cennetulmeva bende 15 haftaligjm ve tansiyonum dusmeye basladi baslarda olmazdi ve o an biyere fqlan gecip oturmasam kendimi tutup dusup bayilmaktan korkuyorum gozlerim karariyo o an bi mide bulantisi
9ay10gun Cennetulmeva benimde 9 4 olmuştu acile gittim bu sorun değil düşük olmasını isteriz zaten dediler
Cennetulmeva Dyguklc dikkatli olalım inşallah canım zormuş valla bu tarz baş ağrısı bendede mide bulantısı oluyor düşünce
Cennetulmeva Sermec27 Allah şifa versin canım benimde genelde düşüktür tansiyonum ama bukadar ilkkez düşünce rahatsızlık verdi senin durumun nasıl?
Sermec27 Cennetulmeva benim hep tansiyonum 8 5 tir bu aralar daha da düşüyor üstelik tuzlu yiyorum az cıksın diye bana mısın demiyor halsizlik var ama benim tansıyonum hep düşük oldugu için cokta etkilemiyor beni
Cennetulmeva 9ay10gun sorunumuz olmasında bebek için sağlığımız için geçer Allahın izniyle ama insan ister istemez korkuyor
Mucize_2lerim Benim ilk çocuğunda yüksek tansiyondan erken doğum yaptım ve şimdi ikinci gebeliğin o gün çok kötü oldum yine yüksek tansiyon çıktı ve 18 haftalık hamileyim yüksek tansiyon daha kötü rabim kimseye yaşatması
Cennetulmeva Mucize_2lerim Allah şifa versin canım sarımsak ye bol bol annem hep öyle yapar. Sarımsaklı yoğurtta tüketir ondada hep yüksek tansiyonnvar çok işe yarıyor sarımsak
Mucize_2lerim Cennetulmeva vala tansiyon için sarımsak limon doktorum faydasıda olmaz zararıda olmaz diyo Bi hafta düzenli ölç tekrar böyle giderse dilaltı hap vermek zorundayım diyo