Ulkuatly Kızlar eşim bugun aşırı öksürükle gittiği hastanede korona oldugunu ögrendı acaba bendede varmı bende de tad koku gitti öksürük var dualarınızı eksik etmeyin, çocuga bi zararı olurmu bunu geçiren yada tanıdıgı olan varsa yazarsa içim rahatlar🙏🏻
Zeynep1122 Ulkuatly üzgünüm ama tat koku gittiyse çok yüksek ihtimal sizde de vardır bebeğe hiçbir şekilde zararı yok içinizi ferah tutun beslenmenize dikkat ederseniz kolayca atlatirsiniz inşallah Rabbim şifa versin eşinize de size de ☺️
DuhaninAnnesi Ulkuatly tat koku kaybı ve öksürükte eşlik ediyorsa muhtemelen Pozitifsiniz test yapılmalı mutlaka çok geçmiş olsun 🌸