kisiminbahari ben batil seylere pek inanmam ama gozumle gormuştum. Dogumdan çikar çıkmaz kendi saclarini yuzune sureceksin. Lekeleri siler gibi. Hani o doğum lekeleri oluyor ya onlar hemen gecmisti. Gerci dogumdan sonra hormonlarin dengelenmesiyle geciyormus belki ondandir ama ben cok sasirmistim. Hatta yaparlerken inanmamistim. Biraz sonra hafifleyince bisey diyemedim.