Kızlar her kontrole gittiğimde doktorum yanına bir baska doktoru daha çagariyo ve muayeneyi ikisi bir yapiyo bazende tek oluyo ama gerçekten sıkıldım artık sürekli tek yumurta tek kese tek plesanta çok riskli demelerinden inanin hamileliğimden bi tat alamadim 13. Haftam biticek kendi derdimemi yanıyım yoksa bebeklerimemi yanayim bilemiyorum hamilelikten cok doktor ve doktorlar psikolojimi bozmaya başladı. Her kontrolden sonra birileriyle tartismaktan milletten biseylerin hıncını çıkartmaktan sıkıldım ne yapacağanı bilememek bu sanırım 😢😢😢