Izmir depreminden 91 saat sonra kurtulan ayda bebek eşimi o kadar etkilemişki 2 gündür ağlıyorum sevincten diyor . Yüzü o kadar hosuma gittiki ay gibi parliyordu kizimada ayda ismini koycam dedi eşim. Hosuma gitti takibi. Inşallah ayda gibi güçlü kuvvetli olur dedim. Ama bende cift isimleri cok seviyorum. 2 oglumda cift isimli hem cift isimli kisi kismetli olur derler hemde sünnet ya hemde bana sanki ayri bir karizmasi var gibi geliyor. Sayet kendi ismimin bile cift isim olmasını cok isterdim. Cift isimli arkadaslarimi çocukken kiskanirdim nedense sanki bana cok karizmatik gelmistir. Neyse ayda ya uygun yanina yakışan isim önerisi verebilirmisiniz acaba. Yada sizler kizlariniza hangi isimleri düşünüyorsunuz