Muvahhide2 Bebek12 Uzmanlar Buğday hanım ♥️ ilk doğumumu orda yaptım hemde gebzeden kalkıp kontrollere gidiyordum ben çok memnundum
Muvahhide2 Bebek12 tabi araştırmakta fayda var benim ablam 2 çocuğunu yengem de bir çocuğunu orda buğday hanımda doğurdu ben içim rahat gitmiştim siz de içinize sinen bir doktor bulursunuz umarım 😊
N0712 Rmysusta normal doğum 3000 TL paketi ocak ayına kadar ki fiyatı tabi zam gelicekmiş ocakta Zorunlu sezeryan 2750 TL dediler bana