Oyagunaydin Ya kızlar ben hep soluma dönüp yatıyorum ama her uyandigim da sırt üstü uyanıyorum bunun bir çaresi yok mu nasıl yapacağız sola yatmak en uygunuymus
Psydn Oyagunaydin hamile yastığı almalısın daha rahat oluyorsun 20 haftadan sonra mutlaka kullanmalısın
Elfynsmr Oyagunaydin bende aynı durumdayım hamile yastığıylada rahat edemiyorum bacağımın arasına bi yastık alıyorum bazen onu sırtıma koyuyorum tam sırt üstü dönmiyim diye bazen eşime yaslanıp yatıyorum ama illaki sırt üstü dönüyorum belim ağrıyor sadece öyle uyandığımda
pitircik2021 Oyagunaydin canım ben arkama yastık koyuyorum. Arkaya yaslansam bile ona dayanıyorum dolayısıyla tam sırf üstü olmuyor o pozisyonun zararı olmaz. Benim daha 20.hafta ama şuna bu önlem işe yarıyor denemeni öneririm bağlaman seni rahatsız edebilir
Buyrenk Bende dönüyorum istemeden sonra uyanınca sancın olmuyorsa iyi eşim sırtına bişey bağlayalım dönersen batar dönmezsin demişti ama daha hiç bağlamadık