Hatice44 MasalAlparslanMom cnm başarıyı asla önermem hiç ilgilenmiyorlar şuanki doktorum başarıdaki çağla hanım muazzam bi kadın sırf sorumsuz hemşireler az personel ve Doğumdan sonra sadece 1 kez sizi görme izni olan doktor var die orada Doğum yapmicam medicalpark gop çok öneriyorlar 3.5 arasıdır tahminim bi çok tanıdığımda orada yaptı çok memnunlar ve gözlerimle gördüm aşırı ilgililer
SafiyeAktas MasalAlparslanMom Cnm ben bayrampaşa bayparka gidiyorum ve memnunum tabiki ama fiyatlarını henüz bilmiyorum hastane adaparkin orada
Betlgkcee Adabahar 2 haftadır başarıda doğumlara şahit oluyorum arkadaşlarim doğum yaptı orada moralin bozulmasın diye detay vermicem ama ben böyle rezillik görmedim devlet daha iyidir
NrglAnneolyr Gop kadın sağlığı merkezi ahmet Vehbi koca ilgili bi Dr bnm için ama doğumu pahalı geldi ben 500 evler şafakta yapıcam 1600 sezaryen 1300 normal dedi kendi hastanesinde biraz daha yüksek sanırsam
MasalAlparslanMom NrglAnneolyr ben o doktora bi kez gitmiştim orası 6 ya kadar açık eşimle akşam saatlerinde gidebileceğimiz bi yer olsun diye elemiştik fiyatı iyiymiş ama. Avrupa şafağa gidiyorum normalde doktorumdan memnun değilim 🤦🏻♀️
MehmetSultanAslan NrglAnneolyr safakta sigortali fiyat mi bu ben Arnavutköy safaktan besyuz evler safaga doguma gidicem arnavtjy safakta dogum hane yok ama arnavtjoyden gttigim icin normal dogum700 tl sezeryan 900 tl
PinarAli10 Medikal park Gaziosmanpaşa’ya gidiyorum doktorum da Shahla hoca. Çok ilgili çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim.
NrglAnneolyr MehmetSultanAslan Dr anlaşmalı o hastaneyle sadece doğum yaptırıo. bnde arnavutköyde oturuyorum ama drlardan memnun değilim ç
MehmetSultanAslan NrglAnneolyr arnavtkoy şafaktaki irfani denedin mi tavsiye ederim bak ablamda iki cocugunada kontrillere ona gtti dogumada besyuzevler safaga yonlendirdi orda dogurdu normal dogum okadar cok memnun kaldi ki anlatamam
MehmetSultanAslan NrglAnneolyr aslnda su son zamanlarinda gidip kontrol olupta dogumunu dedigim fiyta uyguna yaparlar mi acaba irfan yonlendirdigi icin soncta 700 tl cok uygun bi fiyat
NrglAnneolyr MehmetSultanAslan irfan beye gittim bi kaç kere muayenesinden memnun kalmadım ayrıca sana uygun söylemiş bnce ttlm giden bi tanıdık var normal doğum yaptırmadığını söylemiş sezaryena alıyor sadece o daha önce sezaryan olduğu içinde problem yapmadı ona sezaryen 1100 demiş
NrglAnneolyr MehmetSultanAslan anladığım kadarıyla dra kontrollere gitti doğumu herhangi bir Dr yaptı değil mi ondan uygun bir fiyat ben Dr kendim seçtiğim içim fiyat uçuk
MehmetSultanAslan NrglAnneolyr albert diye bi doktor var o yapiyo dogumu eger doguma irfanin girmesini istersen 4000 bin aliyomus ama ablamin dogumunu ebe yapmis o ebeyle irtibata girip ona yaptrnayi dusunuyorm bende ama bi arkdsmda gopta bilge hastnesni oneryo kapsamli bi arastrma yapicam bende en iyisi olsun zaten cok fazla korkuyorm dogumdan hicbi puruzle karsilasmak istemyorm
Oznurrrr MehmetSultanAslan bilge hastanesine 4 ,4 buçuk aya kadar kontrollrrim orda oldu dr yüzünden değiştim şuan gop medikalpark nalan karacaoğluna gidiyorum
MehmetSultanAslan NrglAnneolyr ablamda numarasi vardi dogumdan sonra resim cekip whatsaptan yollamisti ablama ordan numarasi duruyodu numarasini ablamdan alip vereyim irtibata girin insallah ablam gbi cok rahat dogum gerceklestirirsiniz🙏