Merhaba arkadaşlar ben kürtaj oldum ve ve kürtajdan bir ay sonra gebelik düşünüyorum. Tabi nasipte varsa muhakkak olur ancak yaptığım araştırmalar doğrultusunda kürtajdan sonra eğer gebelik haftası azsa korunmamamız gerektiği söyleniyor hatta kürtajdan sonraki Ay daha sağlıklı bir gebelik olabiliyormuş. Çoğumuzun bildiği üç ay beklenmeli düşüncesi de yanlışmış. Tabiki burada dış gebelik mol gebelik gibi gebelikler söz konusu değilse eğer bunlardan biri varsa süreç daha farklı işliyormuş. Siz bu süreçte ne yaptınız Ne şekilde gelişti bilgi verirseniz sevinirim. Soran olursa neden kürtaj olduğumu da 7+3 iken kürtaj oldum ancak 6+4 haftamda bebeğin olduğunu ancak fetüs şeklinde gelişmediğini gebeliğimin 4+5 haftada kalıp ilerlemediğini söylediler. Yani boş gebelik değilmiş bebek gelişmemiş. Patoloji sonucum da temiz çıktı. Bundan dolayı da trombofili paneli testi yaptırdık bu testle ne gibi şeyler öğreniliyor sadece kan pıhtılaşması mı yoksa gen analizi de yapılıyor mu?