yesillimon bi yerde okumuştum. Günde bir yemek kaşığı ile sınırlandırmak gerekiyor. Muhtemelen şeker yükselmesin diye öyle demişlerdir. Bal işlenmemiş gıda ama bizim midemiz baldaki bakterilerle çok rahat başedebilir. O yüzden bir yaş altı bebeklere önerilmez hatta bal. Yani şeker yükselmesin diye sınırlandır sende